5 Şubat 2013 Salı

ANA ARI SUNİ TOHUMLAMA ALETİ

Beykoz Akbaba köyünden sonra Yalovalı arıcı dostlar davet ettiler. Sağolsunlar orada da suni tohumlama aletini katılanlara anlatmaya çalıştım. Bu arada yakın plan fotoğraf çekmek isteyenlerin niyetini de merak ettim tabiiki.
Resimler acemiliğimden karışık oldu burada MUĞLA arıcılık kongresinde çekilmiş bir fotoğraf.

Yaz başında Mayıs ayında Muğlada Devrim hoca ile. Devrim hoca araştırmaları gereği Muğla arısını suni tohumlamalarında benim yaptığım aleti kullandı. Daha önceki fotoğraflarda bunları görebilirsiniz.

Yine Muğla kongresinden İstanbullu arıcı arkadaşlarla bir enstantane.

Sayın AHMET İNCİ beyefendi ile bir saat kadar benim suni tohumlama aleti üzerinde görüştük. Aleti bir önceki Feshanede görmüştü çok beğendi, Yaptığım yenilikleri gördü b ayağı değiştirmişsin dedi.

Yine Muğla da Asım Kadıoğlu ile birlikte.

Kablo fuarı için gittiğim İzmirde kendisiyle telefonda görüştüğümüz değerli dostum ve üstad Hüseyin Ceylan beyefendi ile suni yohumlama aleti üzerinde fikir tartışması yaparken. Kendisi de aleti çok beğenip bir adet aldı.
Bu da bahçedesuni tohumlama yaparken arada frambuaz ve böğürtlen konservesi yaparken yaandığım bir an.

Hiç yorum yok: